reklama

List "kamarátke"

Asi nie je v mojich ani Tvojich silách hľadať cestu pochopenia sa navzájom... A zrejme to už nie je ani o sile ako skôr o vôli... Pretože kde je voľa, tam je cesta.... U mňa cesta nie je...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ublížili sme si... Ty mne... Ja Tebe a takto to išlo dokola... A vraj nie je perpetuum mobile... Vlastne nie je, pretože aj toto sa muselo niekde začať... Tak ako si sa sklamala Ty vo mne, sklamala som sa ja v Tebe...Chcela si vyjasniť veci... V dobrom...
Nie je nič, čo by zmenilo to, ako si mi ublížila v najťažších chvíľach môjho života...
Nie je nič, čo by zmenilo to, ako si predstierala "hrubú čiaru" a konala inak... Nie je nič, čo by ospravedlnilo Tvoje klamstvá, intrigy, závisť a zákernosť... Z parazitovania na ľudskom nešťastí, ľudských slabostiach alebo chybách mi je zle... Škriabať sa po chrbtoch iných - to je úbohé... Získať úspech či uznanie za vlastnú pracú, skutky a schopnosti - to je hrdinstvo...Ja už nehľadám spôsob, ako si vyjasniť veci... Odpúšťala som Ti príliš...   Nemám viac čo povedať... Snáď len.... Prajem Ti všetko dobré, nech si šťastná...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Sandra

Alexandra Hladká

Alexandra Hladká

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Milá, drzá, nežná, hrozná, zaťatá a zvedavá" (Elán) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu